Za vsakim popravljenim izdelkom VUCH se skriva zgodba natančnega dela in dolgoletnih izkušenj – ena tistih, ki stoji za tem, pa je naša glavna šivilja Iva. V intervjuju nam je povedala, koliko let že šiva, kaj jo pri delu najbolj veseli in kako poteka popravljanje izdelkov, ki jih stranke pošljejo nazaj. Iva nas je popeljala v zakulisje, kjer popravila niso rutina, ampak skrbno vračanje izdelkom njihove funkcionalnosti.
Koliko časa si šivilja?
V industriji sem že približno 30 let.
Za VUCH koliko časa?
Za VUCH šivam dve leti.
Kaj ti je pri tvojem delu najbolj všeč?
Ustvarjalnost. Podaljšujemo izdelkom življenje. Nič se ne zavrže po nepotrebnem – rešujemo, kar se še da.
Koliko torbic popravita dnevno?
Z Marcelko vsaka približno 10 kosov dnevno. Včasih več, včasih manj. Sodelujemo tudi z ekipo za podporo strankam in se trudimo pomagati pri individualnih željah.
Raje šivaš novo ali popravljaš?
Po vseh teh letih raje popravljam. Izdelek dobi novo priložnost. Všeč mi je raznolikost pri popravilih.
Kako potekajo popravila pri VUCH?
Reklamacijski oddelek oceni, ali gre za popravljiv kos. Vsak izdelek pregledamo, ugotovimo napako in jo popravimo. Če opazimo še kaj drugega, tudi to uredimo – tudi če stranka na to ne opozori.
Kaj pa individualne prilagoditve?
Včasih pridejo punce iz podpore in rečejo: „Iva, gospa ima prekratek pas – se da podaljšati?“ Seveda! Raje prilagodimo kot da stranka vrača izdelek.
Tudi obratno – če je pas predolg, ga skrajšamo. To so naše dodatne storitve, ki jih izvajamo z veseljem – saj želimo razveseliti.