❄️ Zimska razprodaja s popusti do -50 % ❄️
Privošči si najljubše kose po cenah, ki te bodo presenetile.

Pogosta vprašanja

POGOSTA VPRAŠANJA

Imamo odgovor na vsako vaše vprašanje!
KDAJ PREJEM SVOJ PAKET?

Že plačane pakete in naročila po povzetju pošljemo naslednji delovni dan od dneva oddaje naročila. Datum dostave je odvisen od dostavne službe, ki jo izberete. Vaš nov Vuch kos je običajno dostavljen v 4 delovnih dneh.

ALI LAHKO ARTIKLE KUPIM NEPOSREDNO V TRGOVINI?

Vuch ima trenutno fizične trgovine v Pragi in Bratislavi. Blago lahko kupite v teh trgovinah tudi brez naročila in svoj sanjski kos takoj odnesete. V Sloveniji trenutno ni fizične prodajalne.

Kako smo odprti:

Praga: Pon-Ned 10-20h

Bratislava: Pon-Ned 10-21h

KAJ ČE IZBRANI VUCH KOS NI NA ZALOGI?

Nastavite Nadzornika za izbrani manjkajoči izdelek. Ko bo izdelek ponovno na zalogi, boste o tem na vaš e-mail prejeli obvestilo.

KAKO LAHKO PLAČAM PAKET?

V spletni trgovini:

Z bančnim nakazilom - blago pošljemo naslednji dan po prejemu plačila naročila.

Online plačilo s kartico - blago pošljemo naslednji delovni dan.

Plačilo s spletnim nakazilom - blago odpošljemo naslednji delovni dan.

Plačilo po povzetju - blago odpošljemo naslednji delovni dan.

ALI JE MOŽNO ZAVAROVATI VAŠ PAKET?

Seveda! Zavarovanje pošiljanja ima veliko prednost. Če se paket izgubi ali poškoduje, se izognete dolgotrajnemu reševanju.

Če se vaša pošiljka izgubi, bomo zadevo s prevoznikom rešili sami. Če je naročeno blago poškodovano, vam nemudoma pošljemo povratno paketno nalepko ali kurirsko službo direktno na vaš naslov.

V obeh primerih vam bomo takoj po stiku z našo podporo za stranke poslali nov kos in vam ni treba skrbeti za nič drugega. Če blaga ni več na zalogi, vas bomo obvestili in skupaj rešili nastalo situacijo.

KAKŠNO VRSTO EMBALAŽE PONUJATE?

Vsa naročila pošiljamo v klasični darilni embalaži. Vaš novi Vuch boste prejeli zavit v svileni papir in škatlo s potiskom ter mašno. Škatla bo dostavljena na vaš naslov v zaščitni plastični ovojnici.

KAKO IZBRATI PRAVO VELIKOST ČEVLJEV?

Pri vsakem paru čevljev boste pod opisom izdelka našli tabelo velikosti. Poleg evropskih velikosti so na voljo tudi britanske in ameriške številke. V zadnjem stolpcu, označenem z "CM", je navedena dolžina vložka, ki jo lahko preverite doma.

 

KAKO SKRBETI ZA IZDELKE VUCH?

Vse potrebne informacije boste vedno našli pri posameznem izdelku ali na strani Materiali in vzdrževanje.

ŽELIM KUPITI DARILO

KAJ ČE SE Z DARILOM NE BOM ZADELA?

Ne skrbi. Za vračilo imate 30 dni časa, da iz spletne trgovine vrnete nepoškodovano in neuporabljeno blago v originalni embalaži. Kliknite na stran Vračila in reklamacije za več informacij.

ALI LAHKO VUŠKO PREJMEM KOT DARILNO ZAVITO?

Skrbi glede zavijanja darila lahko pozabiš. Vse Vuške namreč že zapakiramo v čudovite darilne škatle. Paket z darilom lahko nato kar neposredno podariš.

IMATE DARILNE BONE?

Darilni Vucher je odlična izbira, ko želiš nekoga razveseliti, pa nisi prepričan, kaj bi mu bilo všeč. Izbiraš lahko med elektronskimi boni v vrednosti  20 €, 40 €, 60 €, or 80 €.

Elektronski darilni Vucher bo po plačilu naročila prispel v tvoj e-poštni predal, od tam pa ga lahko preprosto natisneš.

Bon velja 12 mesecev od nakupa in ga je mogoče uporabiti za karkoli na vuch.cz ali v fizičnih trgovinah Vuch.

KJE LAHKO NAJDEM KODO ZA POPUST IN VELJAVNOST DARILNEGA BONA?

Elektronski darilni Vucher bo poslan na tvoj e-poštni naslov. Koda za popust in veljavnost sta navedeni na spodnjem delu bona.

ALI LAHKO KOMBINIRAM DARILNE BONE IN KODE ZA POPUST?

Da, darilni bon je cenina in ga je mogoče kombinirati s kodami za popust. Za uveljavitev darilnega bona v določeni akciji se obrnite na podporo strankam, ki bo prilagodila vaše naročilo.

VRAČILA IN REKLAMACIJE

ŽELIM VRNITI IZDELEK. KAKO POTEKA?

Za vračilo imate 30 dni časa, da iz spletne trgovine vrnete nepoškodovano in neuporabljeno blago v originalni embalaži. Kliknite na stran Vračila in reklamacije za več informacij.

DO KDAJ LAHKO IZDELEK VRNEM?

Za vračilo imate 30 dni časa, da iz spletne trgovine vrnete nepoškodovano in neuporabljeno blago v originalni embalaži. Kliknite na stran Vračila in reklamacije za več informacij.

ŽELIM REKLAMIRATI BLAGO. KAKO POTEKA REKLAMACIJA?

Zelo nam je žal, da je bilo vaše blago poškodovano. Pojdite na stran Vračila in reklamacije, kjer boste izvedeli, kako lahko reklamirate VUCH kose.

Vračila in reklamacije

KOLIKO ČASA TRAJA REKLAMACIJA?

Za obdelavo reklamacije za poškodovano blago imamo 30 dni, vendar se trudimo biti čim hitrejši. Običajno reklamacije obravnavamo v enem tednu od dostave paketa k nam. O poravnavi vas bomo obvestili po elektronski pošti.

KDAJ DOBIM DENAR ZA VRNJENO BLAGO?

Vračilo se trudimo izvesti v najkrajšem možnem času po prejemu paketa. Po opravljenem plačilu se znesek nakaže na vaš račun v največ treh delovnih dneh.

KAJ ME ZANIMA O VUCHU?

KAKŠNO JE POSLANSTVO VUCHA?

Blagovno znamko Vuch sta ustanovila najboljša prijatelja iz otroštva, arhitekt Martin Kůs in ekolog Ondřej Hyrš, jeseni leta 2015. Vuch je postal češka znamka, ki je že več kot sedem let prepoznavna na področju mode. Stranke navdušuje s široko ponudbo oblikovnih dodatkov, ki izstopajo z igrivostjo, barvitostjo, dodelanostjo in subtilno drznostjo. Poslanstvo podjetja je prinašati vsakodnevno veselje skozi nekonvencionalno in cenovno dostopno modo, ki osvoji srce vsakega kupca.

Po mnenju Martina in Ondřeja je na češki modni sceni manjkala blagovna znamka, ki bi bila igriva, drzna, barvita in hkrati cenovno dostopna. Po več predlogih je nastala prva ikonična, pikčasta denarnica. Prva serija je bila razprodana takoj, kar je bil za ustanovitelja znak, da sta našla način, kako izstopati iz monotonosti modne scene. Sčasoma sta razširila portfelj na glavne modne kategorije, kot so torbice, nahrbtniki in čevlji.

Vuch si prizadeva za poštenost, osebno odgovornost, odprto komunikacijo in pogum. Te vrednote Vuch ohranja znotraj podjetja in jih prenaša tudi na stranke ter poslovne partnerje.

Znamka se zavzema tudi za odgovoren pristop. To je naravni proces, del poslovne kulture in tema, ki jo podjetje podpira v največji možni meri. Ukvarjajo se z ekološkimi vprašanji, programom za zmanjšanje odpadkov in podpirajo različne dobrodelne organizacije. Najbolj znana iniciativa je projekt Vuchlady, ki spodbuja samozavest in pozitiven pristop k življenju pri ženskah.

V prihodnjih letih nameravajo širiti stabilne kategorije, prodreti na tuje trge, vzdrževati odgovoren pristop in sodelovati s priznanimi osebnostmi. Nadaljevali bodo z razvijanjem vsega, kar ima smisel.

KAKŠEN JE IZVOR VUCH PRODUKTOV?

Smo češka znamka. Vsi naši koncepti, oblikovanje in razvoj izdelkov potekajo v pisarnah Vuch v majhni vasi blizu Chrudima. Pomembno nam je, da so naši izdelki izdelani natančno po načrtih z vsemi podrobnostmi in funkcionalnostjo.

Te lastnosti smo našli pri dolgoletnih partnerjih na Kitajskem, s katerimi že osem let vsakodnevno sodelujemo in prilagajamo izdelke do zadnjega detajla. Dobavitelji izpolnjujejo globalno priznane certifikate BSCI in SEDEX, ki zagotavljajo etično proizvodnjo in varne delovne pogoje.

IZ KATERIH MATERIALOV SO IZDELKI EKO KOLEKCIJ?

Vsi eco izdelki so narejeni iz recikliranih materialov. Poleg tega uporabljamo naravne materiale, kot je bombaž, ali pa materiale, ki jih ponuja narava, na primer pluto.

KAKŠEN JE IZVOR VUCH SEDEŽNIH VREČ?

Vse sedežne vreče izdelujemo v češki delavnici. Polnjene so s polistirenskimi kroglicami in reciklati iz uporabljenih Vuch torbic, denarnic in nahrbtnikov, kar daje starim izdelkom novo priložnost.

KAKO SE REGISTRIRATI?

Izpolni kratek obrazec, dostopen prek ikone v zgornjem desnem kotu ali prek tega povezave. Za prijavo potrebuješ le e-mail in geslo ali pa se poveži prek svojega Facebook profila.

NA KOGA SE LAHKO OBRNEM S PREDLOGI ZA IZBOLJŠAVE ALI NOVE PRODUKTE?

Sporočila s predlogi nas vedno razveselijo. Piši nam na info@vuch.cz ali na Facebook stran.

Izberite svojo državo