Prijavite se in začnite uživati v vseh ugodnostih.
V nakupovalni košarici ni blaga.
VUCH je češka modna znamka, ki od leta 2015 razveseljuje stranke ne le na Češkem, temveč tudi v Evropi. Moda za nas pomeni več kot le veselje – je zaveza h kakovosti, pozornosti do detajlov in trajnostnemu pristopu.
S programom Vuch Charity podpiramo dobrodelne projekte, za katere smo že namenili več kot 740.000 CZK. S projektom Nature se trudimo zmanjšati odpadke. Stalno izboljšujemo kakovost svojih izdelkov, da ostanejo dolgotrajno lepi in funkcionalni. Poleg tega ustvarjamo nove eko kolekcije iz recikliranih materialov, uporabljamo reciklirano embalažo in okolju prijaznejši transport.
Za naše prizadevanje smo že prejeli več certifikatov, vključno s Heureka Trajnostna spletna trgovina in TOP Odgovorno malo podjetje v letih 2021 in 2022. Od leta 2024 smo tudi člani Združenja za družbeno odgovornost.
Vsako naročilo pošljemo v čudoviti eco embalaži, da je veselje ob odpiranju nove Vuške še večje. Za pakiranje uporabljamo reciklirane materiale in škatle. Tudi barvni svilen trak je narejen iz ekološke preje.
S tem projektom želimo pokazati, da moda in ekologija lahko gresta z roko v roki in da je tudi na področju dodatkov mogoče biti inovativen in odgovoren. Nature ni le o minimalizaciji odpadkov; gre za preoblikovanje odpadkov v nekaj koristnega in lepega. Na ta način si prizadevamo navdihniti k pozitivni spremembi v modni industriji.
Prvi korak je bila ustvaritev unikatnih sedežnih vreč, katerih polnilo sestavljajo zdrobljene poškodovane torbice, nahrbtniki in denarnice, pomešane s polistirenskimi kroglicami.
Letos smo vzpostavili sodelovanje z univerzo v Liberecu, ki nam je odprla vrata za nadaljnje inovacije na področju reciklaže. V kratkem bomo predstavili nov ECO izdelek – glavnik, izdelan iz recikliranih plošč Vuch izdelkov, namenjenih za uničenje. Naš cilj je razširiti ponudbo s pohištvom in umetniškimi predmeti ter našim izdelkom dati novo dimenzijo in dobesedno vdihniti novo življenje.
Ponosni smo, da je naš odgovorni pristop ne le del
naše podjetniške kulture, temveč tudi vodilna smer,
v kateri se naša blagovna znamka razvija.