Jarní výprodej
Jarní výprodej

Splošni pogoji in določila

SPLOŠNI POGOJI IN DOLOČILA

Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju „Pogoji poslovanja“) veljajo za pogodbe, sklenjene prek spletne trgovine VUCH, ki se nahaja na spletnem mestu www.vuch.si (v nadaljevanju „spletno mesto“) med

našim podjetjem

 

Vuch s.r.o., Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim,

Matična številka: 04522150,

Davčna številka: CZ04522150

Vpisano v trgovinski register, ki ga vodi okrožno sodišče v Hradec Králové, Section C, Index 36028


Poštni naslov: Čáslavská 46, 537 01 Chrudim

Naslov podjetja: Čáslavská 46, 537 01 Chrudim; Národní 38, 110 00 Praha

Kontaktni e-mail: info@vuch.si

Tel.:0038617774793

 

kot prodajalcem

in vami kot kupcem


1. UVODNE DOLOČBE

1.1 Povzetek vsebine pogojev in določil

Z nakupno pogodbo se zavežemo, da vam bomo dostavili blago, navedeno v naročilu, vi pa se zavežete, da boste blago prevzeli in nam plačali kupnino, določeno v naročilu. Za sklenitev pogodbe morate oddati naročilo, katero mora biti sprejeto z naše strani (v skladu s členom 2). Informacije o cenah najdete v 3. členu. Možne načine plačila in možnosti dostave najdete v 4. in 5. členu. Informacije o možnosti odstopa od pogodbe po prejemu blaga so v 6. členu. Pritožbe se urejajo z našim reklamacijskim postopkom.

1.2 Je to potrošniška pogodba?

Potrošniška pogodba je, če ste potrošnik, torej če ste fizična oseba in kupujete blago zunaj obsega svojega podjetja ali zunaj obsega neodvisnega opravljanja svojega poklica. V nasprotnem primeru ne gre za potrošniško pogodbo in ne velja pravna zaščita potrošnikov pod temi pogoji.

1.3 Kaj ureja naše pravice in obveznosti?

Naše pravno razmerje ureja predvsem pogodba, ki vključuje naslednje dokumente:

  • ti pogoji in določila, ki opredeljujejo naše medsebojne pravice in obveznosti;
  • Reklamacijski postopek, ki ga bomo upoštevali med postopkom reklamacije blaga;
  • Politika zasebnosti , ki ureja zaščito vaših osebnih podatkov;
  • pogoji in navodila na našem spletnem mestu, zlasti ob sklenitvi pogodbe;
  • vaše naročilo in njegovo sprejetje z naše strani,

V zadevah, ki jih ne ureja naslednja zakonodaja, medsebojne pravice in obveznosti ureja češka zakonodaja, zlasti naslednji pravni predpisi:

  • Zakon št. 89/2012 Coll., Civilni zakonik, kakor je bil spremenjen (v nadaljevanju “ Civilni zakonik“);
  • Zakon št. 634/1992 Coll. o varstvu potrošnikov s spremembami (samo, če ste potrošnik).

Če se vaše prebivališče ali sedež nahaja zunaj ozemlja Češke ali če naše pravno razmerje vsebuje drug mednarodni element, se strinjate, da naše razmerje ureja češka zakonodaja . Če ste potrošnik in zakonodaja države, v kateri prebivate, zagotavlja višjo raven varstva potrošnikov kot češka zakonodaja, potem vam je zagotovljena višja raven zaščite v pravnih razmerjih.

1.4 Kako zagotovite vašo potrditev naših pogojev in določil?

S pošiljanjem naročila in s potrditvijo na spletnem mestu potrjujete, da ste prebrali in se strinjate s temi pogoji.

1.5 Kaj bi še morali vedeti glede pogojev in določil?

V primeru, da je (ali postane) katera koli določba teh pogojev neveljavna, neučinkovita ali neuporabna, se namesto nje uporablja določba, ki ji najbolj ustreza. To ne vpliva na veljavnost drugih določb.

Besedilo pogojev lahko spremenimo ali dopolnimo. Vaše pravice in obveznosti vedno ureja besedilo pogojev, pod katerimi so nastale. Pogoje in določila je mogoče spremeniti ali dopolniti le pisno.

Vaše pravice in obveznosti so vedno urejene pogoji poslovanja, pod katerimi so začeli veljati. Pogoje poslovanja vam pošljemo ko prejmemo naročilo.

2. KUPOPRODAJNA POGODBA

2.1 Kako sklenemo kupoprodajno pogodbo?

Za sklenitev pogodbe je treba naročilo poslati v skladu s temi pogoji in naročilo mora biti sprejeto z naše strani. Prosimo upoštevajte da je predstavitev blaga na našem spletnem mestu informativne narave in ni naš predlog za sklenitev pogodbe v smislu odstavka 1732. odst. 2 civilnega zakonika.

2.2 Kako oddati naročilo?

Naročilo lahko oddate prek našega spletnega mesta (z izpolnitvijo obrazca) ali na kakršen koli drug način, ki ga omogočimo glede na informacije, ki jih ponujamo na spletnem mestu. Naročilo mora vsebovati vse podatke predpisane v obrazcu.

Pred zavezujočim pošiljanjem naročila boste obveščeni o rekapitulaciji naročila, vključno s končno ceno (vsi davki, dajatve in takse). V okviru rekapitulacije imate zadnjo priložnost, da spremenite vnesene podatke.

Za oddajo zavezujočega naročila pritisnite gumb „POTRDI NAROČILO“. Vse informacije v zavezujočem sklepu obravnavamo kot pravilne in popolne . Obvestite nas o vseh spremembah po telefonu ali e-mailu.

2.3 Ali lahko prekličete oziroma spremenite že poslano naročilo?

Naročilo, ki ga še nismo prejeli lahko prekličete ali spremenite po telefonu ali e-mailu. Vsa naročila, ki smo jih že prejeli so zavezujoča. Kasnejše odpovedi ali spremembe vašega naročila so možne le, če so preverjene in dogovorjene z nami. V primeru preklicanega naročila, ki ga ni mogoče umakniti v skladu s pogodbo (podrobneje v 6. členu), smo upravičeni do povračila stroškov.

2.4 Kako ugotovite, ali smo prejeli naročilo in kdaj je pogodba sklenjena?

O prejetju naročila vas bomo obvestili. Informacije o prejemu naročila se pošljejo samodejno in ne pomenijo sprejetje naročila (le, če je to v sporočilu izrecno navedeno).

Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko od nas prejmete potrdilo vašega naročila. Prejem naročila bo poslan na elektronski naslov, ki ste ga navedli v naročilu . Če naročilo ni sprejeto, se pogodba sklene v trenutku, ko prevzamete naročeno blago.

2.5 Ali imate možnost, da pogodbo prejmete v pisni obliki?

Celotna pogodba, skupaj z vsemi dokumenti, vam bo poslana po elektronski pošti ali natisnjena in poslana po pošti na vašo zahtevo. Pri pošiljanju po pošti vas lahko prosimo, da povrnete stroške.

Dokumente, ki sestavljajo pogodbo, arhiviramo v elektronski obliki. Pogodba ni dostopna tretjim osebam.

3.CENA

3.1 Se lahko spremeni cena, navedena na spletnem mestu?

Če cena blaga, navedena na spletnem mestu ali med postopkom naročanja, ni več aktualna, vas bomo o spremembah takoj obvestili. Vendar na prejeta naročila ne vpliva sprememba cene, ki se je zgodila med pošiljanjem naročila in njegovim sprejetjem z naše strani.

V primeru očitne tehnične napake z naše strani pri navedbi cene blaga na spletnem mestu ali med naročanjem, si pridržujemo pravico, da vam za to napačno ceno nismo dolžni dostaviti blaga.

3.2 Ali je mogoče kombinirati različne vrste popustov od cene blaga?

Morebitnih popustov pri ceni blaga ni mogoče kombinirati med seboj, razen če je na spletnem mestu izrecno določeno drugače.

4. PLAČILNI POGOJI

4.1 Katere načine plačila sprejemamo?

Nakup lahko plačate na naslednje načine:

  • z gotovino: ob prevzemu blaga plačate po povzetju ali osebno;
  • online plačilo s kartico – pred dostavo
  • nakazilo na naš bančni račun - pred dostavo (nadaljnja navodila vam bomo sporočili v potrditvi naročila).

Drugi načini plačila in morebitne provizije, so navedeni na spletnem mestu.

4.2 Kdaj zapade plačilo?

V primeru plačila z gotovino se cena plača ob dostavi blaga. V primeru negotovinskega plačila pred dostavo blaga, je treba ceno plačati v petih dneh od dostave naročila. Vaša obveznost plačila cene je izpolnjena v trenutku, ko je ustrezen znesek knjižen na naš bančni račun. Če plačila ne dobimo ob zapadlosti, si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe.

4.3 Ali lahko zahtevamo polog ali predplačilo?

Upoštevajte, da smo v skladu z odstavkom 2119 odst. 1 Civilnega zakonika upravičeni zahtevati, da pred pošiljanjem ali predajo blaga plačate celotno ceno blaga (ali polog).

Opozarjamo vas, da je v primeru, da se odločite za brezgotovinsko plačilo in izvedete plačilo pred sklenitvijo pogodbe v skladu s točko 2.4, to predplačilo za ceno blaga. V primeru naknadne sklenitve pogodbe se kavcija odšteje od cene blaga.

4.4 Kako izdajamo potrdila v zvezi z elektronsko prodajno evidenco in davčnimi dokumenti?

S strinjanjem s temi pogoji nam dajete soglasje za izdajo davčnega dokumenta v elektronski obliki.

5. POGOJI DOSTAVE

5.1 Kako pošiljamo blago?

Načini dostave blaga, vključno s stroški dostave blaga, so navedeni na spletnem mestu. V naročilu lahko izberete določen način dostave blaga.

V naročilu bo vedno navedena končna cena, ki že vključuje stroške izbranega načina dostave.

Poskrbimo lahko tudi za zavarovanje blaga med prevozom. Ceno zavarovanja ste dolžni plačati v skladu z veljavno tarifo, ki je navedena v spletnem vmesniku.

5.2 Kdaj lahko pričakujete dostavo blaga?

Čas dostave blaga je vedno odvisen od njegove razpoložljivosti ter od izbranega načina prevoza in plačila, vendar bomo blago dostavili najkasneje v tridesetih dneh od sklenitve pogodbe.

Ne moremo vplivati na čas dostave blaga s strani zunanjih prevoznikov. V primeru težav glede roka dostave nas kontaktirajte in bomo rešili situacijo s prevoznikom.

Blago, ki je na zalogi, običajno dostavimo prevozniku v dveh delovnih dneh po prejemu vašega naročila (pri pošiljanju blaga po povzetju ali v primeru osebnega prevzema) ali po prejemu prejemu plačila na naš račun.

Blago, ki ni na zalogi, bo odposlano v najkrajšem možnem času. O natančnem datumu vas bomo obvestili.

Dostava blaga po teh pogojih pomeni trenutek, ko vam je blago dostavljeno. Če neupravičeno zavrnete prevzem blaga, to dejstvo ne štejemo za kršitev obveznosti dobave blaga s strani nas ali za vaš odstop od pogodbe.

Lastninsko pravico nad blagom pridobite ob plačilu celotne kupnine.

5.3 Kako naprej pri prevzemu blaga?

Ob prejemu blaga preverite celovitost embalaže blaga . Če ugotovite kakršne koli pomanjkljivosti, takoj obvestite prevoznika in nas. Če zavrnete dostavo s poškodovano embalažo (Če ne prevzamete pošiljke s poškodovano embalažo), se to ne šteje za nerazumno zavrnitev blaga.

V trenutku prevzema blaga (ali v trenutku, ko ste bili dolžni prevzeti blago, vendar v nasprotju s pogodbo tega niste storili), odgovornost za nenamerno uničenje, poškodovanje ali izgubo blaga takoj preide na vas.

5.4 Kaj se zgodi, če blaga ne prevzamete?

Če je treba iz kakršnega koli razloga z vaše strani blago dostaviti večkrat ali drugače, kot je dogovorjeno, morate plačati stroške, povezane s takšno dostavo..

V primeru, da blaga ne prevzamete brez razloga, smo upravičeni do povračila stroškov, povezanih z dostavo blaga in njegovega skladiščenja , ter drugih stroškov, ki nastanejo zaradi zavrnitve blaga.

V primeru plačila z gotovino pri pošiljanju blaga po povzetju ali osebnem prevzemu imamo tudi pravico do odstopa od pogodbe. Če pa ste že plačali kupnino (v primeru plačila pred dostavo blaga), v skladu z 2126. členom civilnega zakonika imamo pravico nadaljevati s prodajo blaga.

6. UNOVČEVANJE DARILNIH KARTIC

6.1 Kako lahko unovčim darilno kartico?

Če želite unovčiti darilno kartico ("darilna kartica"), morate unovčiti darilno kartico, ki vam je bila poslana kot rezultat vašega naročila pri nas. Darilna kartica vsebuje zlasti naslednje podatke:

  • znesek, ki je predmet darilne kartice;
  • naše identifikacijske podatke, po potrebi vključno z naslovom prostorov, kjer je mogoče unovčiti darilno kartico (razen če gre za elektronsko darilno kartico, za katero je na voljo koda za unovčenje);
  • obdobje veljavnosti darilne kartice;
  • edinstveno številčno kodo za darilno kartico;
  • način unovčenja darilne kartice.
6.2 Ali obstajajo kakšne omejitve pri uporabi darilne kartice?

Darilno kartico lahko unovčite samo enkrat. Darilna kartica je prenosljiva in jo lahko prenesete na drugo osebo, tudi proti plačilu. Oseba, ki predloži zakonito pridobljeno darilno kartico, ima enake pravice kot oseba, ki je darilno kartico kupila.

Čas, v katerem je mogoče unovčiti darilno kartico, je omejen. Darilno kartico lahko unovčite najpozneje zadnji dan njene veljavnosti.

Darilno kartico lahko uporabite za en nakup. Neporabljenega dela darilne kartice ni mogoče vrniti.

6.3 Kdaj lahko zavrnem darilno kartico?

Upoštevajte, da lahko v nekaterih primerih darilne kartice ne sprejmemo. To so primeri, ko:

  • darilna kartica je bila predložena po datumu izteka veljavnosti;
  • darilna kartica je bila že enkrat uporabljena;
  • darilna kartica je bila preklicana zaradi umika.

7. ODSTOP OD KUPOPRODAJNE POGODBE

7.1 Kako lahko odstopite od pogodbe?

Kot potrošnik lahko brez navedbe razloga odstopite od prodajne pogodbe v 14 dneh od datuma, ko ste vi ali vaša pooblaščena oseba prevzeli blago od prevoznika. Pri nas lahko (poleg zakonskih določb) odstopite od prodajne pogodbe v 30 dneh od dneva, ko ste vi ali oseba, ki ste jo imenovali, prevzeli blago od prevoznika, ali

  • zadnji kos blaga, če ste v enem naročilu naročili več kosov blaga, ki se dostavljajo ločeno,
  • zadnja postavka ali del dobave blaga, ki je sestavljena iz več postavk ali delov, ali
  • prva dobava blaga, če gre za redno dobavo blaga v dogovorjenem časovnem obdobju.

Priporočamo, da obvestilo o odstopu od prodajne pogodbe pošljete na naš naslov za dostavo skupaj z blagom ali po elektronski pošti in blago takoj zatem pošljete na naš naslov za dostavo. Za odstop od pogodbe lahko uporabite vzorčni obrazec.

7.2 Kakšne so posledice odstopa od pogodbe?

Z odstopom od pogodbe je pogodba od začetka razveljavljena in se šteje, kot da ni bila sklenjena, vključno z obveznostmi iz sekundarnih pogodb; to ne vpliva na določbe točk 6.4 in 6.5

Če je darilo zagotovljeno skupaj z blagom, darilna pogodba preneha veljati, ko katera koli stranka odstopi od pogodbe. Darilo nam pošljite skupaj z vrnjenim blagom.

7.3 Kako nam vrnete blago?

Blago ste dolžni vrniti v 14 dneh po odstopu od pogodbe na naš naslov za vračila, v katero koli trgovino ali na naslov sedeža podjetja. Ne pošiljajte pošiljk s plačilom po povzetju ; saj nismo dolžni prevzeti tovrstnih pošiljk.

Priporočamo, da vrnjenemu blagu priložite:

  • kopijo dobavnice in računa (če je izdan) ali katerega koli drugega dokumenta, ki dokazuje nakup blaga;
  • pisno izjavo o odstopu od pogodbe (izpolnite naš uradni obrazec ali kako drugače) in prednostni način vračila denarja.

Če ne predložite nobenega od zgoraj navedenih dokumentov, to ne preprečuje pozitivnega rezultata při reševanju vašega odstopa od pogodbe pod zakonskimi pogoji.

7.4 Kdaj boste prejeli denar nazaj?

Vsa prejeta sredstva vam bomo vrnili v 14 dneh po odstopu od pogodbe. Upoštevajte, da vam nismo dolžni vrniti kupnine, preden nam vrnete blago ali preden dokažete, da ste nam blago poslali.

Poleg kupnine ste upravičeni tudi do povračila stroškov dostave blaga. Če ste izbrali način dostave, ki ni najcenejši način dostave blaga, vam povrnemo stroške dostave blaga samo v znesku, ki ustreza najcenejšemu načinu dostave..

Vrnili vam bomo denar na enak način , kot smo ga prejeli od vas (razen, če nam v desetih dneh po odstopu od pogodbe ne sporočite drugače in ne boste imeli dodatnih stroškov, ki jih povzroči ta sprememba) ali na način, ki ga zahtevate.

Stroške, povezane s pošiljanjem vrnjenega blaga na naš naslov za dostavo, krijete vi, tudi če blaga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po navadni pošti.

7.5 Kaj če bi bilo vrnjeno blago poškodovano?

Pred pošiljanjem blago zapakirajte v primerno embalažo, da se ne poškoduje ali uniči.

Če ugotovimo, da je blago, ki ste ga vrnili, poškodovano, obrabljeno, umazano ali delno porabljeno, smo od vas upravičeni do odškodnine.

7.6 Kdaj ni mogoče odstopiti od pogodbe?

V skladu z 1837 členom Civilnega zakonika ni mogoče odstopiti od pogodbe v naslednjih primerih:

  • pri dostavi blaga, ki je bilo spremenjeno po vaših željah ali narejeno za vas osebno;
  • pri dobavi pokvarljivega blaga in blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom;
  • pri dostavi blaga v zaprti embalaži s pečatom, ki ste jo/ga odstranili iz embalaže in iz higienskih razlogov ni več mogoče vrniti.

Upoštevajte, da v primeru darilne kartice njena vsebina ni trajna pridobitev lastništva darilne kartice, temveč vaša pravica do izpolnitve, navedene na darilni kartici. Sama darilna kartica ima torej naravo storitve. Zato v skladu s členom 1837(a) civilnega zakonika niste upravičeni do odstopa od pogodbe, če ste darilno kartico uporabili v odstopnem roku.

Z naročilom darilne kartice to potrjujete in se s tem strinjate.

7.7 Kdaj lahko odstopimo od kupoprodajne pogodbe?

Pridržujemo si pravico do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:

  • kupnine nismo prejeli od vas do zapadlosti ali blaga niste prevzeli;
  • blaga iz objektivnih razlogov (predvsem zato, ker blago ni več proizvedljivo, dobavitelj je prenehal dostavljati na Češko itd.) ni mogoče dostaviti pod prvotnimi pogoji;
  • izvedba postane objektivno nemogoča ali nezakonita.

V primeru, da se zgodi kaj od zgoraj navedenega, vas bomo takoj obvestili o odstopu od pogodbe.

Če ste že plačali celotno kupnino ali njen del, vam bomo prejeti znesek vrnili na račun, ki ste nam ga v ta namen zagotovili/posredovali ali s katerega ste izvedli plačilo.

8. PRAVICE DO POMANJKLJIVE IZVEDBE

8.1 Vaše pravice do pomanjkljive izvedbe

Vaše pravice do pomanjkljive izvedbe urejajo ustrezni splošno zavezujoči pravni predpisi (zlasti: določbe 1914 do 1925, 2099 do 2117 in, če ste potrošnik, § 2158 do 2174 civilnega zakonika). Pri uveljavljanju pravic, ki izhajajo iz pomanjkljive izvedbe, bomo nadaljevali v skladu z našim reklamacijskim postopkom.

9. DODATNE INFORMACIJE POTROŠNIKOM

9.1 Kakšna pooblastila imamo za izvajanje svojih dejavnosti?

Na podlagi trgovske licence smo pooblaščeni za prodajo blaga in za našo dejavnosti ni potrebno nobeno drugo dovoljenje.

9.2 Kako obravnavamo reklamacije?

Morebitne reklamacije obravnavamo preko kontaktne elektronske pošte. Reklamacijo bomo nato obravnavali in jo poskušali rešiti brez nepotrebnega odlašanja takoj po prejemu. Lahko se obrnete tudi na pristojni trgovinski urad ali češko trgovinsko inšpekcijo.

9.3 Kakšne so vaše pravice, ko pride do potrošniškega spora?

Če ste potrošnik in med nami nastane spor po pogodbi, ki je ne moremo rešiti neposredno, imate pravico, da spor predložite češkemu organu za nadzor trgovine (naslov: Češka uprava za nadzor trgovine, Centralni inšpektorat - oddelek ADR,  Štěpánská 44, 110 00 Praga 1, spletno mesto: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronski kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) ali na Zvezi čeških potrošnikov (naslov:  Pod Altánem 99/103; 100 00 Praga 10 - Strašnice, spletno mesto: www.konzument.cz, elektronski kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 261 263 574) za izvensodno poravnavo potrošniškega spora. To pravico lahko uveljavite najpozneje v enem letu od dneva, ko ste prvič uveljavili pravico, ki je predmet tega potrošniškega spora.

S spletno platformo, ki jo je vzpostavila Evropska komisija, lahko uporabite tudi reklamacije glede blaga ali storitev, ki ste jih kupili pri nas, in za iskanje subjekta za alternativno reševanje sporov. http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

10. REGISTRACIJA NA SPLETNEM MESTU

10.1 Kako se lahko registrirate na spletnem mestu?

Uporabniški račun se ustvari z registracijo prek prijavnega obrazca na spletnem mestu. Podrobnosti uporabniškega računa naj bodo zaupne. Ne odgovarjamo za kakršno koli zlorabo uporabniškega računa s strani tretje osebe.

Podatki, navedeni med registracijo, morajo biti resnični in popolni. V primeru, da so bili uporabljeni lažni ali nepopolni podatki, račun lahko odpovemo brez nadomestila . V primeru sprememb vaših podatkov priporočamo, da jih takoj uredite v vašem uporabniškem računu.

10.2 Za kaj je uporabniški račun?

Preko uporabniškega računa lahko naročite blago, spremljate naročila in urejate svoj uporabniški račun. Vse dodatne funkcije uporabniškega računa, so navedene in razložene na spletnem mestu.

10.3 Kdaj lahko prekličemo vaš uporabniški račun?

Če vaš račun krši dobro moralo, veljavno zakonodajo ali te pogoje in določila imamo pravico preklicati vaš uporabniški račun brez nadomestila.

11. MNENJE

11.1 Kdo lahko poda mnenje?

Vsa mnenja uporabnikov na spletni strani so napisale resnične stranke, ki smo jim na podlagi naročila, ki so ga ustvarili, dostavili blago, ki so ga naročili.

Dodajanje mnenja je možno šele po zaključku nakupa na spletni strani, preko povezave, ki jo kupec prejme po elektronski pošti, ali preko uporabniškega računa na spletni strani.

Mnenja, ki jih objavijo naše stranke na javnih spletnih straneh, zlasti znotraj storitev Google, Heureka in Firmy.cz, lahko objavimo tudi na spletni strani.

11.2 Kako preverjamo mnenja?

Vsako mnenje pred objavo preverimo. Mnenje lahko doda le kupec, ki je zaključil nakup na spletni strani.

Pred prevzemom in objavo mnenja iz omenjenih javnih spletnih storitev na spletni strani preverimo, ali so ga napisale naše resnične stranke.

Če ugotovimo, da je mennje napisal nekdo, ki ni opravil nakupa na spletni strani, smo upravičeni takšno mnenje odstraniti oziroma ga ne objaviti.

12. VARSTVO AVTORSKIH PRAVIC, ODGOVORNOST IN UPORABA SPLETNEGA MESTA

12.1 Ali je vsebina spletnega mesta zaščitena z avtorskimi pravicami?

Vsebina spletnih mest, nameščenih na spletnem mestu (besedila, vključno s pogoji, fotografijami, slikami, logotipi, programsko opremo in drugim), je zaščitena z našimi avtorskimi pravicami ali pravicami drugih. Vsebine ne smete spreminjati, kopirati, reproducirati, distribuirati ali uporabljati za kakršen koli namen brez našega soglasja ali soglasja imetnika avtorskih pravic. Predvsem je prepovedan brezplačen ali plačljiv dostop in distribucija fotografij in besedil na spletnem mestu.

Imena in oznake izdelkov, blaga, storitev, podjetij in korporacij so lahko registrirane blagovne znamke njihovih lastnikov.

12.2 Odgovornost in uporaba spletnega mesta

Ne odgovarjamo za napake, ki so nastale zaradi posegov tretjih oseb v spletno mesto ali zaradi njegove uporabe v nasprotju z njegovim namenom. Pri uporabi spletnega mesta ne smete uporabljati postopkov, ki bi lahko motili delovanje sistema ali sistem nerazumno obremenili.

Če se med uporabo spletnega mesta vključite v kakršno koli nezakonito ali neetično ravnanje, vam lahko brez kakršnega koli nadomestila omejimo, začasno ustavimo ali ukinemo dostop do spletnega mesta. V tem primeru ste nam dolžni v celoti povrniti škodo, ki je bila dokazljivo povzročena z vašimi dejanji.

Upoštevajte, da lahko pri dostopu do nekaterih povezav na spletnem mestu zapustite spletno mesto in boste preusmerjeni na spletna mesta tretjih oseb.

Ti pogoji poslovanja so pravno zavezujoči in veljajo od 10.02.2023.

Izberite svojo državo