Pogosta vprašanja

POGOSTA VPRAŠANJA

Imamo odgovor na vsako vaše vprašanje!
KDAJ PREJEM SVOJ PAKET?

Že plačane pakete in naročila po povzetju pošljemo naslednji delovni dan od dneva oddaje naročila. Datum dostave je odvisen od dostavne službe, ki jo izberete. Vaš nov Vuch kos je običajno dostavljen v 4 delovnih dneh.

ALI LAHKO ARTIKLE KUPIM NEPOSREDNO V TRGOVINI?

Vuch ima trenutno fizične trgovine v Pragi in Bratislavi. Blago lahko kupite v teh trgovinah tudi brez naročila in svoj sanjski kos takoj odnesete. V Sloveniji trenutno ni fizične prodajalne.

Kako smo odprti:

Praga: Pon-Ned 10-20h

Bratislava: Pon-Ned 10-21h

KAJ ČE IZBRANI VUCH KOS NI NA ZALOGI?

Nastavite Nadzornika za izbrani manjkajoči izdelek. Ko bo izdelek ponovno na zalogi, boste o tem na vaš e-mail prejeli obvestilo.

ALI LAHKO ZDRUŽIM BONE IN KODE ZA POPUST?

Promocijske kode za popust in darilnih bonov ni mogoče kombinirati. Za posamezno naročilo lahko uporabite samo eno izmed možnosti.

KAKO LAHKO PLAČAM PAKET?

V spletni trgovini:

Z bančnim nakazilom - blago pošljemo naslednji dan po prejemu plačila naročila.

Online plačilo s kartico - blago pošljemo naslednji delovni dan.

Plačilo s spletnim nakazilom - blago odpošljemo naslednji delovni dan.

Plačilo po povzetju - blago odpošljemo naslednji delovni dan.

ŽELIM VRNITI BLAGO. KAKO POTEKA VRAČILO?

Za vračilo imate 30 dni časa, da iz spletne trgovine vrnete nepoškodovano in neuporabljeno blago v originalni embalaži. Kliknite na stran Vračila in reklamacije za več informacij.

Vračila in reklamacije

ŽELIM REKLAMIRATI BLAGO. KAKO POTEKA REKLAMACIJA?

Zelo nam je žal, da je bilo vaše blago poškodovano. Pojdite na stran Vračila in reklamacije, kjer boste izvedeli, kako lahko reklamirate VUCH kose.

Vračila in reklamacije

KOLIKO ČASA TRAJA REKLAMACIJA?

Za obdelavo reklamacije za poškodovano blago imamo 30 dni, vendar se trudimo biti čim hitrejši. Običajno reklamacije obravnavamo v enem tednu od dostave paketa k nam. O poravnavi vas bomo obvestili po elektronski pošti.

KDAJ DOBIM DENAR ZA VRNJENO BLAGO?

Vračilo se trudimo izvesti v najkrajšem možnem času po prejemu paketa. Po opravljenem plačilu se znesek nakaže na vaš račun v največ treh delovnih dneh.

ALI JE MOŽNO ZAVAROVATI VAŠ PAKET?

Seveda! Zavarovanje pošiljanja ima veliko prednost. Če se paket izgubi ali poškoduje, se izognete dolgotrajnemu reševanju.

Če se vaša pošiljka izgubi, bomo zadevo s prevoznikom rešili sami. Če je naročeno blago poškodovano, vam nemudoma pošljemo povratno paketno nalepko ali kurirsko službo direktno na vaš naslov.

V obeh primerih vam bomo takoj po stiku z našo podporo za stranke poslali nov kos in vam ni treba skrbeti za nič drugega. Če blaga ni več na zalogi, vas bomo obvestili in skupaj rešili nastalo situacijo.

Izberite svojo državo