POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

1) Ali lahko osebno prevzamem blago?

Seveda lahko! Veselimo se vašega obiska!

Naslov prevzemnega mesta je:

Bořivojova 536/106, 130 00 Praha 3-Žižkov, Czech Republic

 

2) Rad bi vrnil blago. Kako lahko to storim?

Blago lahko osebno vrnete v eno od naših poslovalnic ali pa ga pošljete nazaj na naš naslov z obrazcem za reklamacijo, ki ga najdete tukaj

 

3) Kaj če naročim nekaj, s čimer ne bom zadovoljen?

Brez skrbi. Na voljo imate do 30 dni od datuma dostave. Blago lahko vrnete v eno od naših poslovalnic ali pa ga pošljete na naš naslov z obrazcem za vračilo, ki ga najdete tukaj.

4) Kaj če se blago poškoduje?

Če se to zgodi, lahko vložite reklamacijo v eni od naših poslovalnic ali pa jo pošljete nazaj na naš naslov z obrazcem za reklamacijo, ki ga najdete tukaj.

5) Kateri so načini plačila?

Nakazilo na TRR - blago je poslano po prejemu denarja.

Spletno plačilo - blago se pošlje naslednji delovni dan.

Plačilo po povzetju - blago je poslano naslednji delovni dan.

 

6) Kdaj bom prejel denar za vrnjeno blago?

Vse reklamacije poskušamo obdelati v najkrajšem možnem času. Denar se nakaže na vaš račun najpozneje v 30 delovnih dneh.

 

7) Kam lahko pošljem blago?

Packeta International_ DPD d.o.o.,Depot Maribor,Tržaška cesta 43,2000 Maribor

 

8) Ali lahko kupim blago v trgovini?

Ja lahko. Veselimo se vašega obiska.

Blago lahko kupite tudi brez predhodnega naročila.

Chrudim trgovina je odprta med delovnimi dnevi od 8. do 16. ure, trgovina v Pragi pa od 10. do 18. ure in v soboto od 10. do 15. ure.

 

9) Katere načine plačila lahko uporabim v trgovini?

Plačate lahko z gotovino ali s kreditno kartico.

 

10) Ali je mogoče vrniti le del naročila?

Lahko se zgodi, da si premislite o nakupu blaga ali pa vam le to ne bo všeč.

Torej lahko.

Vnesite blago v obrazec za vračilo (https://www.vuch.si/stranky/vracila-in-reklamacije) in zapišite naziv izdelka.

11) Kako dolgo traja obdelava reklamacije?

Za obdelavo reklamacije imamo na voljo do 30 delovnih dni, vendar se trudimo, da jo obdelamo v najkrajšem času. Običajno mine en teden od prejema blaga v naše skladišče. O obdelavi vaše reklamacije boste obveščeni po e-pošti.

 

12) Ali lahko naročim paketno zavarovanje?

Če želite seveda! Z našim paketnim zavarovanjem Vuch vam ni treba skrbeti za dolgotrajno rešitev izgube ali poškodbe paketa! Če je vaša celotna pošiljka izgubljena, bomo zadevo pri prevozniku rešili sami. Če je naročeno blago poškodovano, ga kurir dostavne službe prevzame naslednji delovni dan.

V obeh primerih vam bomo takoj, ko se obrnete na našo podporo strankam, poslali nov, popoln kos in vam ni treba skrbeti za nič drugega (le, če blaga ni več na voljo, vas bomo osebno kontaktirali in rešili situacijo skupaj).


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.