VRAČILO ALI ZAMENJAVA BLAGA

Če vam blago ne ustreza ali vam ni všeč, ga lahko brez težav vrnete ali zamenjate v 30 dneh od dneva, ko ste prejeli blago.

Pošljite ga zapakiranega v primerni embalaži, da se ne poškoduje, nazaj na naš naslov Packeta International_ DPD d.o.o.,Depot Maribor,Tržaška cesta 43,2000 Maribor skupaj z izpolnjenim obrazcem (Vračilo ali zamenjava blaga) kot priporočen paket. Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju; na ta način ga nismo dolžni sprejeti.

V obrazcu obvezno navedite, ali želite blago vrniti ali zamenjati . V primeru vračila kupnine obvezno napišite številko računa, da bomo vedeli, kam vrniti plačilo. Plačilo je mogoče obdržati tudi kot dobropis za naslednji nakup. Takoj vam bomo poslali kodo, ki jo lahko kadar koli uporabite v naši e-trgovini.

Vaša zahteva bo obravnavana v najkrajšem možnem času, najpozneje v 30 dneh, od dneva, ko smo blago prejeli nazaj.

 

Obrazec za vračilo ali zamenjavo:

 

zamenjava ali vračilo blaga.pdf

 

 

Popolno besedilo pogojev za odstop od pogodbe najdete v naših splošnih pogojih tukaj.

REKLAMACIJA

Zelo nam je žal, če je bilo naše blago poškodovano. V tem primeru lahko vložite reklamacijo. To storite čim prej brez nepotrebnega odlašanja.

Pošljite jo na naš naslov Packeta International_ DPD d.o.o.,Depot Maribor,Tržaška cesta 43,2000 Maribor skupaj z izpolnjenim obrazcem za reklamacije in kopijo davčne listine (računa). Zahtevano blago zapakirajte v primerno embalažo, da se ne poškoduje. V obrazcu za reklamacijo ne pozabite navesti, katero rešitev predlagate (popravilo, zamenjava, vračilo kupnine).

Reklamacije, vključno z odpravo napak, bodo poravnane brez nepotrebnega odlašanja najpozneje v 30 dneh od datuma reklamacije . Odločitev o tem, kako bomo obravnavali reklamacijo, vam bomo sporočili najkasneje v treh dneh od prejema.

Po rešitvi reklamacije vam bomo poslali potrditev datuma in načina poravnave.

V primeru odobrene reklamacije novo garancijsko obdobje ne poteče. Lahko pa se podaljša, dokler je blago v popravilu.

 

Postopek reklamacije:

 reklamacije_form.pdf

 

Naše pravno razmerje ureja Politika reklamacij, ki jo bomo upoštevali pri prevzemu blaga.

 

Je še nekaj nejasnega? Z veseljem vam bomo pomagali! Pišite nam na info@vuch.si.

 

VUCH PAKETNO ZAVAROVANJE

Z našim paketnim zavarovanjem Vuch vam ni treba skrbeti za dolgotrajno rešitev izgube ali poškodbe paketa! Če je vaša celotna pošiljka izgubljena, bomo zadevo pri prevozniku rešili sami. Če je naročeno blago poškodovano, ga kurir dostavne službe prevzame naslednji delovni dan.

V obeh primerih vam bomo takoj, ko se obrnete na našo podporo strankam, poslali nov, popoln kos in ni vam treba skrbeti za nič drugega (le, če blaga ni več na voljo, v tem primeru vas bomo osebno kontaktirali in rešili situacijo skupaj).


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.