Prijavite se in začnite uživati v vseh ugodnostih.
V nakupovalni košarici ni blaga.
Ta reklamacijska pravila urejajo način in pogoje uveljavljanja napak na izdelkih, kupljenih prek spletne trgovine VUCH pri našem podjetju
Vuch s.r.o., s sedežem Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim,
MŠ: 04522150,
DŠ: CZ04522150
vpisano v trgovinski register, ki ga vodi okrožno sodišče v mestu Hradec Králové, oddelek C, priloga 36028
Poštni naslov: Tovární 1112, Chrudim IV, 537 01 Chrudim
Telefon: +38617774793
E-mail: info@vuch.si
Kot prodajalec smo odgovorni, da vam je bilo naročeno blago dostavljeno in da je blago ob prevzemu brez napak. To pomeni, da blago ob prevzemu zlasti:
Ne odgovarjamo za napake, ki se pojavijo na blagu po prejemu.
Če se napaka pokaže v enem letu od prevzema, se šteje, da je bil artikel z napako že ob prevzemu, razen če narava artikla ali napaka tega ne izključuje.
Nadalje odgovarjamo, da je blago poleg dogovorjenih lastnosti:
Izven zakonsko določenega roka, v katerem lahko potrošnik opozori na napako, ne zagotavljamo nobene garancije za kakovost.
Če ste pravna oseba, temelji pravica iz naslova pomanjkljive izpolnitve le napaka, ki jo je imelo blago, ko je poškodba prešla na blago, tudi če se ta pokaže šele kasneje. V primeru, da do napake pride zaradi kršitve katere od naših dogovorjenih obveznosti, imate tudi v tem primeru pravico do pomanjkljive izvedbe.
Razlike v barvnih odtenkih v živo in na spletnih straneh se ne morejo šteti za napako izdelka. Če blago ne ustreza vašim pričakovanjem, imate v skladu s 6. členom Splošnih pogojev pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga.
Pri nerabljenem blagu lahko kupec na napako, ki se pokaže na blagu, opozori v dveh letih od prevzema blaga, če daljši rok ni naveden na spletni strani, v dokumentu, ki je priložen blagu oz. v oglasu.
Pri rabljenem blagu lahko kupec opozori na napako, ki se pokaže v enem letu od prevzema blaga.
Če je na blagu naveden minimalni rok trajanja ali če je blago podvržen hitremu kvarjenju, je naveden rok uporabe, do katerega velja garancijska doba.
V primeru, da vam blago zamenjamo ali popravimo, za novo blago, oz nadomestimo in zamenjamo dele, ne teče novi rok. V tem primeru se rok za reklamacijo podaljša za čas, v katerem blaga zaradi napake niste mogli uporabljati, to je predvsem za čas, v katerem je blago na popravilu.
Vaše pravice iz naslova pomanjkljivosti urejajo civilni zakonik § 2099 do 2117, če ste potrošnik, pa tudi § 2165 do 2174.
V primeru, da je napaka izdelka obstajala ali se šteje, da je že obstajala ob prevzemu izdelka, ste upravičeni do naslednjih pravic iz pomanjkljive izvedbe.
Če je napaka na izdelku bistvena kršitev pogodbe, imate glede pomankljive izvedbe naslednje pravice:
V primeru bistvene kršitve pogodbe, če nam napako prijavite ali brez nepotrebnega odlašanja po obvestilu o napaki, nas prosimo obvestite o pravici v primeru pomankljive izvedbe. Če tega ne storite, boste odgovorni samo za pravice, ki bi bile vaše v primeru nematerialne kršitve pogodbe. Vašo izbiro lahko spremenite samo v dogovoru z nami
Če napake na izdelku ne odpravimo v razumnem roku, lahko namesto odprave napake zahtevate primeren popust od kupnine ali pa odstopite od pogodbe
Če je napaka izdelka manjša kršitev pogodbe, lahko zahtevate:
Če napake na izdelku ne odpravimo pravočasno ali napako zavrnemo, lahko zahtevate popust na kupnino ali pa odstopite od pogodbe. Izbrano izbiro je mogoče spremeniti le po dogovoru z nami.
Potrjujete, da smo do uveljavljanja pravice do popusta na kupnino ali odstopa od pogodbe upravičeni do dostave manjkajočega izdelka ali odprave pravne napake (zlasti do dostave manjkajočih dokumentov).
Zamenjave izdelka ali odstopa od pogodbe ni mogoče zahtevati, če izdelka ne morete vrniti v stanju, v katerem ste ga prejeli. To ne velja če:
Če pride do okvare potrošniškega blaga v garancijskem roku štiriindvajsetih mesecev po prejemu blaga (za rabljeno blago dvanajst mesecev po prejemu blaga), vam pripadajo naslednje pravice iz pomanjkljive izvedbe:
a) Zamenjava blaga
Vedno lahko zahtevate zamenjavo blaga zaradi obstoja napake ob prevzemu blaga, razen če je izbrani način odprave napake nemogoč ali nesorazmerno drag v primerjavi s popravilom blaga; ta se presoja predvsem glede na pomembnost napake, vrednost, ki bi jo stvar imela brez napake in ali je napako mogoče odpraviti s popravilom brez večjih težav za kupca.
b) Popravilo blaga
Če je blago mogoče popraviti, imate pravico do brezplačnega popravila. Če se v postopku reklamacije izkaže, da blaga ne moremo popraviti ali da je popravilo nesorazmerno drago, še posebej glede na pomembnost napake in vrednost, ki bi jo blago brez napake imelo, smo upravičeni zavrniti popravilo. V takem primeru vas bomo nemudoma obvestili in lahko izberete drug način obravnavanja reklamacije, ki je naveden tukaj.
c) Popust na kupnino
d) Vračila denarja (odstop od pogodbe)
Vračilo lahko zahtevate le, če:
Nimate pravice do odstopa od pogodbe, če je napaka na blagu nebistvena.
Pogoj za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine (odstop od pogodbe) je, da blago vrnete v stanju, v kakršnem ste ga prejeli. Izjema so primeri, ko:
a) je prišlo do spremembe stanja blaga zaradi pregleda za odkrivanje napake na blagu;
b) ste blago uporabljali, preden je bila odkrita napaka;
c) s svojim ravnanjem ali opustitvijo niste povzročili nezmožnosti vračila blaga v nespremenjenem stanju; oz
d) blago ste prodali, preden je bila odkrita napaka, ste ga uporabili ali spremenili med običajno uporabo; če se je to zgodilo le delno, nam boste vrnili tisto, kar še lahko vrnete, in nam dali nadomestilo do zneska, v katerem ste imeli koristi od uporabe blaga.
Niste upravičeni do pravic iz naslova Pomanjkljive izvedbe, če:
Poleg tega garancija in zahtevki za napake ne veljajo za:
Zahtevek oddajte pri našem podjetju (ali osebi, ki je navedena kot oseba za popravilo v potrditvi trajanja pravic iz pomanjkljive izvedbe - garancijski list) brez nepotrebnega odlašanja z odkritjem napake. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov sprejemamo reklamacije potrošnikov:
Za čim hitrejše reševanje reklamacije priporočamo, da se obrnete naše zaposlene.
Za podjetja in čimprejšnjo obdelavo reklamacije priporočamo da se oglasite na sedežu podjetja.
Priporočena reklamacija:
Neupoštevanje katerega koli od zgornjih korakov ali ob predložitvi nobenega od zgoraj navedenih dokumentov ne preprečuje, da bi se reklamacija obravnavala pozitivno pod pravnimi pogoji.
Trenutek reklamacije je trenutek, ko smo bili obveščeni o pojavu.
Ob reklamaciji vam bomo izdali pisno potrdilo, ki vsebuje datum reklamacije, vsebino reklamacije, kakšen način obravnavanja reklamacije želite ter vaše kontaktne podatke za posredovanje informacij o obravnavanju reklamacije.
Reklamacije, vključno z odpravo napake, obravnavamo najkasneje v 30 dneh od dneva vložitve reklamacije, razen če se v posameznem primeru z vami ne dogovorimo za daljši rok. V tem roku vas bomo obvestili o obravnavanju reklamacije, vključno z njenim načinom.
Če izberete pravico, ki vam je iz objektivnih razlogov ni mogoče podeliti (zlasti zaradi nepopravljivih napak ali pri pripravi zamenjave blaga, ki ni mogoča), vas bomo takoj kontaktirali. V tem primeru lahko v skladu s to določbo o reklamaciji izberete drugo pravico.
Po obravnavi reklamacije vam bomo izdali potrdilo o datumu in načinu obravnavanja reklamacije, vključno s potrdilom o popravilu in njegovem trajanju, ali pisno utemeljitev zavrnitve reklamacije.
V skladu z Civilnim zakonikom imate pravico do povračila stroškov, nastalih pri uveljavljanju reklamacije blaga. Upoštevajte, da morate uveljaviti pravico do povračila teh stroškov v enem mesecu po izteku roka, v katerem je napaka nastala.
Ta Reklamacijska pravila veljajo od 26.01.2024.